Fars dag

Det är min dag idag....

...och alla andra pappors!
Grattis alla pappor.

Jag fick världens bästa firande imorse.
Två övertrötta, utmattade tjejer kom in i sovrummet ca 8.30 med frukost på sängen.
Igår hade Linda och Isa varit och köpt ett par döskalle-kalsonger och ett par tofflor.
Skitmysiga tofflor med massa ludd i!

Dessutom fick jag en svär-burk av Isa.
Det är för att vi bestämt att varje gång man svär ska man böta en krona i den andras burk.
Snart flyttar Linda in också så då blir det fler burkar att fylla på pengar i.
Jag inbillar mig att jag svär mindre nu faktiskt sen vi började med det där.
Men jag vet inte säkert....

Har fikat hemma hos min far idag också.
Han fick inte lika fina presenter som jag men en ask Toffifee och en stor kram funkar också.

Ikväll kommer Lindas pappa med flickvän hit och fikar lite.
Annars tror jag det blir fint här faktiskt när det är klart...
....hämtade ju Lindas möbler igår. Gillar hur det ser ut nu.
Allt i samma färg och så va det skönt att få bort mina mellanbruna ikea-möbler.

Imorgon börjar en ny jobbvecka. Puh, ja vad ska man säga.
Har verkligen tappat sugen på jobbet efter att jag inte fick gå vidare på chefs-kursen.
Allt känns piss egentligen.
Nu börjar jag hitta tillbaka lite, men jag blev väldigt besviken faktiskt.
Man får inte sura hela livet tycker jag, efter ett tag är det dags att bita ihop och ta nya tag.
Börjar kännas dags för det nu tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0