Halva veckan

Onsdag kväll....

Veckan har varit rätt okej,
känner att jag börjar få tillbaka energin på jobbet.
Börjar närma sig att alla förändringar och  ny organisation på jobbet vilket är skönt.
Äntligen besked om vad som händer.

Kommer nog söka några tjänster som jag tycker är intressanta.
Vi får se vad som händer men jag  känner förhoppningar och en längtan efter att
allt ska falla på plats och även känslan av att det snart är dags.

Känner mig vid gott mod!

Bilen är förresten lika fin som i fredags när jag köpte den. Puh....tur!

Imorgon fyller Jonas 28 år. Grattis 10 000 gånger.
Har grattat honom idag redan för säkerhets skull.....Han sticker till London imorgon anyway!
Läs gärna hans blogg-->

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en trevlig onsdagskväll! ♥

2007-11-21 @ 17:19:28
URL: http://classiiic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0