Jävla piss-dag

image60

Undrar hur mycket skit man kan få in på en och samma dag.
Skulle det vara VM hade jag lätt vunnit guld.

Alltså....jag blir fan galen.....det är verkligen inga katastrofer,
det går bara helt jävla åt helvete med allting.

Flera små negativa saker heeeeeeeeeeeeeela dan,

till slut blir jag tokig, galen, vansinnig....


Längtar efter Linda, hon åkte just....

....hon erbjöd sig till och med att inte åka men jag sa nej,

så rederligt och hyvens av mig att tänka på henne först.

Skulle jag kunna sagt; -Nej, va gärna hemma????

Det skulle jag inte. Varför???

Vet inte, väldigt svårt att be någon om hjälp liksom.

Det var ju jätte-snällt och omtänksamt av henne att erbjuda sig

och hon skulle inte ha erbjudit sig bara av snällhet...men det tog emot för mycket.

Varför skulle nån annan behövt offra nåt för mig?
Funkar inte så i min lilla hjärna.
Just i detta fallet vet jag inte, men jag undrar varför det är så svårt att ta emot hjälp ibland,
eller stöd typ. Det känns som att jag inte vill orsaka nån annan besvär typ...

- Äh, det är lugnt.
- Nejdå, det är ingen fara med mig....bla, bla, bla

Jag är totalt oegoistisk i såna lägen. hmm....det är läge att fundera på det faktiskt...

Är på så j-a dåligt humör för att jag inte fick gå vidare på ledarkursen på jobbet.
De tyckte att jag behövde lite mer tid innan jag va redo....bläääääääää.....
så möglig kommentar, men så är det.

Strax efteråt så blev flera andra planer ändrade som jag sett fram emot.
Det gjorde att humöret verkligen sjönk ner i botten.

Lite krydda på moset med skit-drygt, onödigt tjaffs också....sååååå trist, så trist, så trist....
Jävla piss-dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0