Kul helg?!

Kan bli riktigt roligt i helgen.

Imorgon fredag ska jag göra en hemlig sak på eftermiddagen.
Hmm....lurigt va.....kolla på en grej bara....tssssssss......
Blir det något spännande som går i lås lär ni bli varse.

På lördag ska jag och Linda åka till Jacob och Camilla i skogen.
Skogen ligger strax norr om Stockholm och kallas i folk-mun för Åkersberga
Hursom.....jag gillar de två som f-n....ska bli jättekul faktiskt.
Linda har inte träffat dem så mycket men det blir nog bra tror jag.

Hemfärd på söndag och ev. besök när Linda repar med Ghostnail på eftermiddagen.
Det visar sig, annars ett par timmar i soffan tills Linda kommer tillbaka.

Men först morgondagen och framför allt imorgon eftermiddag.....oiiiiiiiiiiiiiiii....
....lite nervös är jag......kan bli riktigt kul faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0