Lite krydda

Som sagt, ingen höjdarvecka jobbmässigt.

Ingen så där klockren framtid som jag hade hoppats på.
Ska verkligen försöka få fram konkret vad som gäller framöver snarast möjligt.

Igår så fick jag lite extra krydda till den tveksamma starten på veckan.
En P-böter på 300kr

I love it!

Grym vecka. Men det är väl bara att skratta åt eländet.

Förresten fick jag nästan ett litet halvt jobblöfte igår eftermiddag.
(typ samtidigt som jag fick p-boten). Kan vara riktigt kul faktiskt.
Törs inte tala om vad det gäller än förrän jag får ett konkret förslag
men det är på ett helt annat ställe än där jag jobbar nu i alla fall.

Linda har redan lagt sig nu, kl. 20.50. Hon kände sig krasslig och illamående.
Jag vill då inte att det ska vara nån slags magsjuka.
Det är absolut det värsta jag vet!!!!
Men är det nån vecka som det ska komma så är det nog nu faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0