Nu får det vara slut-bowlat

Seriöst!

Nu är det nog. Jag har verkligen försökt hålla god min och spelat bowling
med Linda och Isa 3 gånger, tänkt att det går nog bättre och att det här var ju kul....

...men nu är det slut....

Jag är totalt värdelös på bowling.
Jag orkar inte förlora mer. Linda skåpar ut mig  med hästlängder.
Måste hitta en ny sport nu.

Isa brukar också slå mig faktiskt.
De har ju såna där grejer som åker upp så att klotet inte kan åka ner i rännan för barn.
Jag skulle behöva det jag också.
Nä, någon ny trevlig sport är det nog läge för.

Jag har inte tävlat mot Linda i så fasligt många sporter än.
Är lite rädd för det där att tävla mot sin partner, kan ju sluta lite hur som helst tror jag....
...ovänner för livet.....nädå....

Minigolf har vi provat....hmm.....inte min grej det heller...
...tror jag ska satsa på nån racketsport nästa gång. Där är jag oslagbar!!!!!!!!!!!!!
Så det så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0