Vilken match

Ishockey, fredag kväll Västerås-Malmö
Jag, Linda, Jonas, Harri åkte dit.
Skit-kul match, grymt spännnande, Västerås vann med 2-1 till slut.
Bra stämning på läktarna, mer folk än på de tidigare matcherna.
Framför allt en riktigt jämn och bra hockeymatch, och rejält med nagelbitande.

Efter hockeyn blev det Taj Mahal och en liten öl med en av Lindas
kompisar från förr. Jonas hängde med. Ingen speciellt röjig kväll utan'
vi tog bussen hem rätt tidigt.

Idag lördag var det lite snö på marken imorse, eller frost kanske,
men det är nåt på gång.....den jävligaste årstiden av de alla.
Jag gillar verkligen inte detta halvår.
Jag fryser jämt, det är blött och slaskigt, mörkt, deppigt....bläääääääääää.
Det känns långt kvar till sommaren...

Det bästa med vintern är nog julklappar och ishockey....finns det nåt mer?????
Kommer inte på nåt mer just nu.

Ikväll kommer mor och far hit och ska äta med mig och Linda.
Det blir trevligt tycker jag.

Lite pinsamt men jag tror inte de har varit här och ätit sedan jag flyttade in för ett år sen.....
....fika och sånt har det bara blivit....hmm....jaja, idag blir det av i alla fall.

Har faktiskt lust att åka ut till kyrkogården idag och tända ett ljus för min
farmor, farfar och morfar som ligger där. Ska försöka hinna det.
Helst lite så där på eftermiddan kvällen, när det är lite fint med alla ljus....
....är det i sånt fall en positiv sak med att det blir mörkt tidigt?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0