Jag tar sats...

Mot nästa vecka.

Fulla jobb-dagar med möten, utbildningar, projekt och grejer.
Ska förresten få gå lite kurser i höst om ledarskap på jobbet.
Jag tycker det ska bli jättekul. Första träffen i slutet av oktober.
För framtida ledare, som det så vackert heter.
Vi får se vad det ger.

Men veckan bjuder på möten i stort sätt alla dagar,
lite kvällsarbete har jag att se fram emot också för att förbereda.

Sen är ju lilla gull-ungen här också och vi ska iväg på balett och rytmik i veckan.

I helgen har vi träffat Linda en hel del. Isa har verkligen fäst sig vid henne.
Det känns jättebra tycker jag.
Imorgon ska vi hem till Linda och göra pizza och hämta lite flyttkartonger jag lånat ut.

Vi kör väl igång vecka 38 i morgon, gasar utav h-e så får vi se vart vi slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0