Så sjukt bra eftermiddag

Så här var jag, sur å snorig å hängig å dan...

....men det blev en helt underbar eftermiddag.

Åkte och handlade med Linda och Isa.

Kom hem, käka mellis å sen började Linda och Isa att pyssla.
De har jätteroligt ihop och det är fantastiskt att se.

Linda är sååååå bra med Isa.

I love her!!!!!

Det är så skönt att vara med de två. Jag njuter av varje ögonblick.

Tacos och Askungen-film på kvällen.
En jätte-nöjd unge somnade gott och Linda och jag kollade på Ondskan.

Blir lite så där trist när hon måste åka hem.
Det känns inte kul faktiskt.
Men jag räknar ner.....åh, det kommer bli så bra framöver....
....så sjukt bra....ni anar inte...

Imorgon ska vi spela bowling.
Isa ser fram emot det som sjutton.
Hon är rädd att tappa klotet på tårna dock.
Men jag har lovat att jag och Linda ska hjälpa henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0