Snart torsdag

Ja, möbler till trots....
....ganska bra humör på farbror Ottosson må jag säga.

Förkylningen håller mig lite spak ändå, med konstiga
utmattningsperioder på nån timme då och då på dagarna.
Ingen riktig feber eller jätte-täppt kråk-bo så då får man bita ihop.
Karensdag och pengar och allt det där....

Hatar mitt kreditkort förresten. Fick en räkning idag. Kära nån...
....det är ju visserligen fegt att skylla på kortet, men, men...

Har förresten kollat ut lite nya möbler i Ikea katalogen.
Har bestämt färg. Svart-brun blir det. Gillar det skarpt.
Linda har också svartbruna möbler.
Bra att vi har samma smak ju....kan ju underlätta för framtiden... ;-)

Mellanbruna möbler är till salu!
Billy vitrin+bokhylla, benno cd-ställ x3, benno tv-bänk, vardagsrumsbord (lack?)
Passa på och fynda!

På torsdag ska jag sova hos Linda i hennes nya katt-fria lägenhet.
Längtar som attans bananer.
Jag har verkligen knappt kunnat stoppa in näsan i hennes gamla lägenhet
pga min allergi men nu är katterna (tyvärr) sålda och Linda har ny lägenhet
så nu kan vi helt enkelt vara hos varandra, vilket kommer bli jätteroligt.
1 dag och liiiiiiiiite mer kvar, sen är det torsdag.

Verkligen inget planerat i helgen heller. Det gillar jag.
Mycket skönt. Behöver göra ingenting, eller rättare sagt det som faller en in.
Inte planera så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0