Sur å Snor

Jag klarade inte mig ifrån en förkylning trots allt.

Linda var sjuk tidigare i veckan och det har känts lite upp och ner för mig mot slutet.
Idag lördag morgon känns det skit.

Ingen feber med snorig, trött, har sovit dåligt....
....blir på så sjukt dåligt humör....

Det är inge roligt.

Idag ska det vara en kul dag.
Jag och Linda och Isa ska hänga, handla, äta lite tacos, kolla film.
Blir nog skit-kul faktiskt.

Måste sudda, sudda, sudda, sudda bort min sura min.
Helst skulle jag vilja sova nu. Det är as-tidigt...07.38.
Satte på en tvätt kl. 06.30....på en lördag morgon!!!!!
Känn på den.

Grejen är att jag ändå blir väckt av lilla söt-ungen vid ungefär den tiden,
så då kvittar det tycker jag.
Jag har normalt inga problem med att gå upp tidigt heller, men just när
man känner sig förkyld i hela huvudet och har sovit skit-dåligt så är det inte lika kul.

Usch, vilket dåligt humör jag är på.....måste hitta på nåt.
Känner hur det kokar irritation i mig....fy å blä....

Stor kopp te kanske hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0