Typ rolig helg

Jäkt å fläkt på fredagen...

Hemma i 5 minuter, sen iväg på inflyttningsfest hos Linda.

Det var skit-kul faktiskt.
Följde inte med ut på krogen, tog det lugnt med drickandet
eftersom jag hade jour i helgen.

När den fantastiska lördagsmorgonen hälsade på,
tillsammans med en gryyyyym huvudvärk och trötthet
kände jag att det hade varit liiiiiiiite mycket i veckan.

Helgen har verkligen gått åt att vara trött...
...på lördag eftermiddag firade vi min far, 54 år.....hurra!
Jag och min bror var på Jula och köpte en högtryckstvätt.
Det var en bra present, han började ganska snart och spruta
å hålla på. Bilen blev ren och han såg nöjd ut.

Kulturnatt på lördag kväll. Lite seg kväll.
Linda kände sig hängig och hade ont i ryggen.

Influensan slog henne på käften  i söndags.
Nu på måndagen ligger hon med feber hemma i min soffa
och kollar på Days of our lives och sover.
Stackars! Ska hem och pyssla om henne strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0