Uppåt går vi

Alltså, jag känner mig riktigt uppåt.

Det är super-skönt.

Det funkar så himla bra mellan Linda och Isa och det gör mig lycklig.
Det känns helt enkelt som framtiden bara kan gå på ett sätt....
....på ett sjukt bra sätt.

Det går bra på jobbet, massa försiktiga förhoppningar om något riktigt
bra längre fram i höst eller i början på nästa år.
Imorgon ska jag göra ett test, analys-test för att se om jag är en lämplig ledare.
Andra gången jag gör det så det känns helt okej.
Den förra var för inaktuell säger de.
Denna behövs inför höstens ledar-kurser.

Förresten har jag inte använt mitt kreditkort på hela månaden nu
och det är snart lön. Jag är sååååååååå duktig!!!
Poäng till mig. Kanske kan komma ifatt med ekonomin äntligen.

Fick massa pengar i present också när jag fyllde år, samt pengar för
att jag sålde min gitarrförstärkare, så nu kan jag äntligen fixa lite nya möbler .
Svårt det där, man vill ju att pengarna ska räcka så långt som möjligt.
I alla fall när man vill ha ny soffa, vardagsrumsmöbler, matbord med stolar och
stor garderob i sovrummet + lite hyllor och grejer....hmm.....
.....som sagt, jag lär få prioritera.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0