Spännande

Ser att mitt förra inlägg gjordes den 16 april....hmm....
...inte så flitig har man varit här med andra ord.

Det händer så sjukt mycket hela tiden, jättemycket jobb,
utflykter, händelser, fester mm....men nån stans har det blivit
träligt att fota, lägga upp, berätta om allt här hela tiden.

Känner att jag vill förändra bloggen på något sätt.
Vardagen känns lite blassé....finns säkert 8 miljoner bloggar med
rubriken "Äntligen helg" eller "Helgen" med massa onödigt info om
fester och privata helgplaner.

Eller är det kanske det som ska stå här????

Vad är bloggen till för?

Jag har tyckt att det varit kul att berätta, visa, dela med mig
men nu har det inte känts så på ett bra tag.

Inspirationen är inte vad den varit även om händelserna är de samma.

Kanske det skulle passa mig bättre att ha en lite mer ämnesinriktad blogg...
...typ bygga hus, bara om mitt jobb etc...
Ska fundera lite hur jag ska gå vidare.

Inspiration är nyckelordet...den behövs för att detta ska fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0