Värt å blogga?

Alltså, när var senaste inlägget här????
Typ en vecka sen eller så.

Det är högt tempo och händer massa kul saker så då är det väl tänkt att
man ska dela med sig av det här i bloggen...men har inte haft feeling i veckan.

Ny soffa förra helgen, fin är den fortfarande.


Kvalserien är slut för i år. Västerås gjorde väl knappast någon imponerande insats,

men spelade och kämpade varje match efter bästa förmåga. Tyvärr ramlar det

in lite för mycket mål när man inte har något att spela för.

Ser fram emot nästa säsong, tror den kan bli riktigt rolig faktiskt.

Rögle i Eliterien istället för Malmö. Vem trodde det?????
Inte Percy i alla fall.
Känns som den mannen har obegränsat med pengar att pumpa in så Malmö
lär vara med och kriga nästa år också kan jag tänka mig.

Riktigt kul på jobbet nu också. Allt känns mer avslappnat och jag känner att
jag och min chefs-kollega Peter är på väg mot något riktigt bra.
Tycker vi får bra resultat på de idéer vi för igenom och att det pekar uppåt...
Vi var på 2 dagars ledarträff i veckan på Solbacka gård i Sörmland.
Samma gård där Jan Guillou gick i skolan....ni vet Ondskan....
Det var riktigt kul faktiskt. Känner mig med i gruppen och har jätteroligt
tillsammans med de andra. Det är bra framåtanda och mycket idéer som
kommer fram. Mycket nya projekt som väntar. Nya satsningar från Relacom
i Västerås också framöver, mer säger jag inte just nu.

Igår var vi på After Work på BMB i Västerås med jobbet. En tekniker som tyvärr slutade,
men han och alla andra som var med var värda lite samkväm, öl och skratt.
Jag hade verkligen jätteroligt.

Idag lördag är det något segt faktiskt, har handlat och fikat lite med Linda och Isa.
Mot kvällen är det tänkt att Tone och Isa ska sova över hos varandra för första gången...
....det ni.....jag hoppas att det går bra, men det är nog nervöst kan jag tro.
Kommer faktiskt inte ihåg vart jag sov över första gången....
....jo förresten det var nog på Almö-Lindö hos kusinerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0