Christmas-table

Vi hade julbord med jobbet igår.

70 glada telekom-arbetare åkte buss/bil till Kungsbyn utanför Västerås,
fyllde ett fint rum med betongväggar och tak med den högsta volym som
världen någonsin skådat på ett julbord.

Hysterisk volym....men kul va det.

Buss hem 21.30 - sen lurade jag med mig några på rosa drinkar på Sky Bar.
Gick rätt bra och var kul....
Blev sedan själv lurad till BMB med hopp om en helt fantastisk upplevelse...
....blev inte så....

BMB igår var riktigt mögligt. Fick ingen feeling alls....
Eller var det för att jag inte hade nån feeling som det var mögligt...
...hmm...jag vet fan inte....

Fick ett nytt smeknamn igår av en tekniker som tyckte jag såg ut som Wolverine
i X-men.....hmmm....ja, kära nån.....Han är ju iof rätt het så jag ska inte vara
den som är den....

Nu ska Wolverine gå ner på stan, fika lite sen hälsa på mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0