Jåbba jåbba jååbba

Sova har jag aldrig gillat.
Man sover bort 1/3 av sitt liv har jag hört nånstans.
Det verkar ju helt onödigt.
Morgon-människa som jag är har jag inga problem att komma upp
och faktiskt inte så stort sömn-behov heller...6-7 timmar/natt funkar.

En annan sak som slagit mig denna vecka är jobb.

Hur mycket av sitt liv spenderar man på arbetet då?
Om jag nu tyckte det var så "hemskt" att sova bort sitt liv så undrar
jag just nu vad jag håller på med egentligen.

Jag vet att det går i perioder och att det just nu är väldigt mycket men
när det som denna vecka blir 12-timmars dagar känns det i kropp, psyke.
Det märks på mitt humör, tålamod, ork...etc....

Om jag inte orkar leva utanför jobbet, vad är det då värt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0