Saturday i Vässe

Inte för att jag förstår riktigt varför man ska ha ett smeknamn på Västerås,
men here it is: Vässe

Efter hockeymatchen gick jag och bror mot en förväntade grymma festen på Pitchers.
Och hur blev det då?

Det blev jag och bror helt enkelt.
En förkylning, en bortrest, en med barn hemma, två bakis....

Men vid gott mod gick vi ändå dit, käkade hamburgare, drack lite öl. Det var najs.
Pernilla kom förbi och en kompis till henne en stund.

Vi gick till Tabasco vilket var en hit. Grymt skön stämning....
Efter att Erik inte fick komma in på Bill o Bobs (jävla vakt-jävel - nåt slags hävdelsebehov)
gick vi till Å. Hängde runt lite, men det var rätt segt så vi knallade hemåt i hyffsad tid.

Näääääästan hemma så ringer Pernilla att vi ska komma ner igen.
Erik gick hem.....jag....hmm....var inte så svårövertalad.

Ner igen, in på Blue Moon Bar och drink-frossa....fantastiskt....
Jag var på bra humör, det var jävligt kul faktiskt.

Istället för att sussa kl. halv 12 blev klockan som vanligt typ 3 men jag mår bra idag.
När jag gick upp kände jag mig som Jack Sparrow i Pirates of the Caribbean.
Han går ju och smuttar rom mest hela tiden och lullar runt i hela filmen.

Blir låååååång promenad om någon dryg timme som avslutas på stan med
nån god kaffe nånstans....mmmmmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0