7 smaskiga detaljer om mig själv

Fick en utmaning av Jonas att skriva 7 smaskiga detaljer om mig själv.

1. Jag kan inte ta kritik utan hugger tillbaka som en kobra
2. Jag har en alldeles utomordentligt själig dos av hypokondri
3. Jag törs sällan kasta en kniv genom rummet eller vad det heter och
tala om att folk har åsikter som de kan trycka upp där bak.
4. Jag har förstört en bil på ett sommarjobb en gång utan att berätta det.
5. Gillar att dominera...
6. Jag säger till min omgivning att jag inte hoppas så mycket på saker men när
de inte slår in faller jag platt som en pannkaka och har svårt att resa mig
7. Jag har "Nalle Puh-hjärna". Den oroar sig och tänker mycket svåra och ofta
negativa tankar om utgången och om andras tankar om mig. Den tittar fram ibland
under vissa perioder i mitt liv. Har varit i vilo-läge en bra tid nu.

Inte så smaskigt va???
Men herregud! Mina föräldrar läser ju. Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0