Ceders

Igår kväll skulle jag och Linda ut och äta lite god mat och dricka lite gott vin.
Gick till Ceders, eller Kol/Grill-baren eller vad det heter på Norra Ringvägen i Västerås.
Beställer en flaska rött vin varpå det uppdagas att Linda inte tog med sin plånbok
och han vill ha legitimation.....suuuuuuuuuuuuuuuuck.....................

Det slutade med väldigt god mat och minieralvatten.

Vet inte vad jag tycker egentligen.....
....dels förstår jag att de måste vara hårda med leg-kontroll och jag tycker det är bra,
men när man sitter där själv blir man bara irriterad. Det var ju inte så att hon nyss fyllde 18.
Jag sitter där med leg 28 år och kan intyga att det här är min sambo 23 år gammal....
...men icke.....

....som sagt, han gjorde inget fel....men, men....hmm.....jag vet inte jag....
själv tog jag ett glas vin, det var skitgott!
Idag bär det av till systemet för att leta efter ett libanesiskt vin om de har. Gott, gott va det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0