Chef

Jag blev en chef igår.

Ett vikariat på 1-3 månader medan ansökningarna för den permanenta ledaren handläggs.
Jag hoppas ju att det också blir jag men det återstår att se.

Intern sökning på hela företaget är det som gäller till tjänsten.

Det känns i alla fall skit-kul att få chansen att bossa äntligen.
Detta är över en grupp med 25 tekniker där jag kommer ansvara för produktionen,
lönsamheten och helt enkelt den operativa delen i väntan på en permanent ledare.

Kul är det! Grattis till mig!

Kommentarer
Postat av: stolt faster

Jättegrattis! Håller tummarna för att du får jobbet permanent, om du vill ha det efter tre månader förstås.

2008-01-09 @ 12:31:18
Postat av: Thomas H

hello! Grattis kära kompis. Du e värd detta!

2008-01-09 @ 15:56:43
Postat av: stolt kusin

Supergrattis!!! Lycka till och kör hårt med teknikerna, haha!

2008-01-10 @ 13:37:50
URL: http://gamlanorrvagen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0