Det drar ihop sig

På fredag  är det sista ansökningsdag på ledartjänsten på jobbet,
Det borde betyda att det kommer ett besked hyffsat snart.
Åtminstone om jag får jobbet så är det ju inget att vänta på.

Det vore det bästa tycker jag, men det är inte upp till mig tyvärr.

Imorgon väntar stor ledarträff i Stockholm hela dagen.
Ser fram emot det. Ska bli kul. Har varit med på några telefonmöten
under veckan och det känns inte jobbigt eller nervöst eller så,
Det känns kul, har jag något att säga så säger jag det utan att skämmas.
Jag tror det är viktigt.

Denna vecka har det varit lite andra ledarfrågor också.
Personaldispyter, ringt arga kunder etc....kanske inte uppsidan av allt
men ändå lärorikt och viktigt att man klarar av.

Tidigt upp imorgon bitti blir det....Mötet börjar kl. 9 på Relacom HQ, Marievik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0