Liten kul fest

Igår bjöd jag hem 5-6-7 stycken på lite kalajs....

...inget speciellt, sitta och hänga lite, dricka någon öl och så där.

Det slutade med att en dök upp, Jonas...
Sen kom också Lindas kompis Maria.

2 Pan-pizzor, 2 flaskor vin, ett monopolspel och några whiskey senare
kändes kvällen verkligen skitbra. Hade superkul.
Det var alldeles lagom så tack ni som inte kunde komma..... ;-)

Jonas var en jävel på Monopol.....hmm....innan så förklarade han att det var drygt
för han har drabbats av dubbla hyror i samband med att han ska flytta men med
det affärssinne han visade upp igår så tror jag inte att det kommer bli några som
helst problem för den mannen i framtiden.

Jag och Jonas flög ner på stan sen i Jonas brors fina Skoda (Grymt märke).
B.M.B gästades av 2 glada prickar.
Där träffade jag John med kompis (som förresten hade tackat nej till festen tidigare)
samt Jonas flickvän Viktoria. Hade verkligen askul där också.
Vinglade hem strax efter 2-bläcket. Jonas och Viktoria smet in på nån efterfest
vid Oxbacken men jag valde att tuffla hemåt istället.
Ah, det var en grym kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0