Wassup?

Ny vecka har sprungit förbi.

Fortfarande sjukt roligt att chefa...gillar det.
Börjar se hur jag vill förbättra saker i min yrkesroll,
jag märker och får mer klart för mig hur jag vill vara,
vart jag ska lägga min energi och när det är läge att vara tydlig
och framför allt lära mig att säga nej.

Enda kruxet är att jag ännu inte vet något om tjänsten.
Fortfarande optimistisk dock. Skam den som överger hoppet.

Ringde über-chefen och frågade rakt ut men han var otroligt luttrad
och avslöjade verkligen ingenting....hmm....attans....
Jag fick helt enkelt ge mig till tåls någon vecka till....

Det besvärliga är att jag tidigare i höstas gick en chefskurs som jag inte
fick gå vidare på. De ansvariga där ansåg inte att jag var lämplig som chef.
...vid just den tidpunkten ska sägas....men just då fanns det bättre kandidater
än mig. Det där hänger lite som ett ok över mig nu. Personerna som ratade mig
är högt uppsatta inom företaget så det är en liten tröskel.
Jag kan verkligen bara kämpa på, göra mitt bästa och se hur långt det leder.

Imorgon ska Isa till sin mamma. Sen blir det några vändor till återbruket,
lite besök på jobbet och på kvällen bio och öl är det tänkt....
Söndagen är ju som bibeln säger, vilodag...zzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0