Power Meet

Var verkligen skit-trött på Power Meet idag på eftermiddagen.
Var på stan med Linda och Isa hade ätit, och satt vid torget och käka glass
när det kändes som halva centrum var fullt med barbröstade, gapiga raggare
med helrör i handen som vrålade och spred allmän otrevlig stämning.
Jävla skit-grej tyckte jag.

Och den delen av gänget tycker jag fortfarande så om.

På eftermiddagen hade vi picknick under Cruisingen....
....Grymt.....Det är verkligen den ljusa sidan av alltihopa.
   

Isa tyckte definitivt att vi skulle köpa en svart bil med elds-flammor.
Jag försökte förklara att pappa inte var så intresserad av att fixa med bilar
men jag är tveksam om det spelade nån roll....
....just det, en flagga längst fram som var svart och vit-rutig skulle det vara också.

Cruisingen inleddes med en lång lastbil med live-musik på.
Det roliga var att gitarristen (till vänster på närbilden) är tekniker i min grupp
på jobbet. Nice to see him in action.
   

Övriga bilder från eftermiddagen:
   
   
   
 

Träffade förresten en gammal kompis på stan som numer är polis.
Han skulle gå på kl. 17 idag och jobba till 04.
Vet faktiskt inte om han var lika road av årets utan tvekan största fylle-fest
som det faktiskt är. Han suckade bara lite och sa:
"ja det blir nog lite att göra, en hel del verkar redan rätt tankade"

Hoppas han fick ett humant arbetspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0