Renovering

Sista dagen med golvläggning i brors lägenhet igår.

Trodde vi....

Har nog aldrig hört Erik svära så förbannat (hmm) för trösklar, dörrposter
och andra märkliga hinder vi stötte på.

Framåt sen eftermiddag tog vi dock varsinn öl med efterföljden av att allt liksom
kändes liiiiite lättare faktiskt. Humöret gick upp.....

.....för ett tag.....

Det innebar också att vi tröttnade lite snabbare och övergick till kvällens aktivitet,
Pizza, Öl och Wii

Jag, mr. Ottosson, är inte den som är snabbast med nya grejer direkt.
Har verkligen inte intresserat mig för Wii överhuvudtaget tidigare.
Linda har jämt sagt att det är jättekul osv....men äh, vad vet jag.
Det var kul! Det var jättekul!

Jag har rott, kastat spjut, hoppat tre-steg, spelat tennis, pingis och bowling.

Undrar om man kan bli mätt på det, men idén med kontrollerna i handen är ju lysande.
Vi får se vad som händer under julgranen.

Ska med andra ord fortsätta lägga golv nu på förmiddagen.
Eftermiddan består av att jamma lite med Fredrik, svin-kul. Var sjukt länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0