Do the workout

The end of semestervecka no.1.

Söndag förmiddag.

Var ute och sprang precis.
Har kommit igång sjukt mycket nu på semestern och har hållt mina
4 träningspass första veckan.

Tyvärr lite kalas-onyttigheter på Isas kalas i torsdags men annars ingenting.
Hoppfull fortfarande.

Har min målsätting klar vad gäller träningsmängd, mat och vikt.
Ingen riktig tidsplan dock.
Jag skulle vilja gå ner i vikt och komma igång med träningen primärt.
Ingen skit-mat, inga onyttigheter under tiden.

Självklart tänker jag unna mig saker längre fram
Tricket är ju när man väl kommer dit man vill att sedan hålla sig där.
Det krävs nån slags mental ändring av kost-/träningsvanor tror jag.
Lite andra prioriteringar helt enkelt.
Prioritera upp träning och bra kost. Det ska inte vara en uppoffring
att laga bra mat och träna, det ska kännas bra i mig själv.
Det sitter i huvudet och det är svårt att komma dit men det är målet.

Jag har varit anti-sopp-dieter jämnt.Tror inte på dem nu heller.
Övertygad att man går ner i vikt om man inte äter mat, det fattar
nog vem som helst men jag tror inte man åstadkommer någon
långvarig förändring i sitt liv på det sättet.

No soups for me thank you very much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0