Semester dag 1

Midsommarafton igår.

Jag och sambo och barn begav oss till Jacob och Camilla i Åkersberga.
Mycket trevligt var det.

Inte Isas ideala dröm-midsommarafton så klart, att gå på vuxenfest men
det funkade. Har man med sig dator, dataspel, barbiedockor, filmer och
det dessutom är fritt med chips så löser sig det mesta.

Tröttheten är slående idag igen.
Inte från gårdagen eftersom jag var nykter och körde men semester-bakis typ.
Tar nog några dagar att landa.

Nä, nu ska jag ta min lönn-feta, utarbetade kropp, resa mig, kamma håret,
få barnet att klä på sig, klä på mig själv, hämta cykel i källaren, komma iväg
och cykla 1 mil med ungen min till sommarstugan på Fullerö.
Det kan bli en riktig höjdare.....en liten chansning.....
...men man måste vara positiv och tro att hon har grym kondis och inte blir
sur när det blåser motvind och är uppförsbacke....
Ska fixa lite vatten och nån frukt på vägen så löser det sig.

Pust å Pust....

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

God Morgon! ♥ ♥ ♥

Hoppas du får en trevlig midsommardag... ^^

2008-06-21 @ 09:51:37
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0