Semester

Nu är den nära.....
...eller egentligen här.
Måste ha telefonen till hands över helgen bara.
Men officiellt öser jag på med fyra veckors semester, starting on monday.

Har varit riktigt sliten sista veckorna känner jag.
En spillra av mitt forna jag.

Det är högt tempo och otroligt mycket att göra.
Svårigheten ligger i att säga ifrån en del och inte vara med överrallt,
men det  är ju kuuuuuuuuuuul ju.
Jag gillar att vara med där det händer, när det händer, men samtidigt
är det risk att det blir lite övermäktigt då.

Ska verkligen ta igen mig nu tänkte jag.

Har Isa två veckor av semestern och två veckor själv.
Jag säger själv pga att Linda kommer att jobba mesta delen av tiden.
Bra och dåligt.
Jag gillar ju att vara själv och för min del kan jag och Linda lika bra åka
på en weekend eller nåt i höst som under sommaren.
Nu ska jag viiiiiiiiiiiiila mig i form.

Lägger in en bild från nationaldagen 6 juni då vi var på Kolbäcks gästgivaregård,
där Linda spelade med Hildings Damers Qvinn-tätt (yepp, that's right!).
Vi avslutade dagen med att åka ångbåt i kanalen vilket var kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0