Semesterplanering

Nu börjar det ta form. Semestern....

....jag vill alltid ha semester. Fy f-n va skönt det är.

Lite pyssel denna vecka med Isas födelsedag på torsdag och sånt men lagom fart.

Har tänkt göra några saker på semestern.
Träna 4ggr/vecka
Öva el-gitarr ca 30min/dag.

Bra mål va? - Hur grymt som helst.
När hade man tid med detta senast undrar jag????

Imorron kommer Jacob hit och hänger och stannar till Torsdag.
Var sjukt länge sen nu faktiskt.
Vi har försökt med allt....
....lovat att ses ofta, en gång i månaden och massa saker, men det har gått grymt segt.
Imorron är det dags.
Blir Turkiet-Tyskland (Jag tror på Tyskland) på nån pub tror jag.
Innan dess lite soft ute i det förhoppningsvis fina veeeeeeedret.
Ska ladda för att sticka ut och springa nu. Hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0