Halleluja-moment i tampong-hyllan

Idag åkte jag och handlade på ICA Maxi.

Inte så mycket skulle jag ha, men beställning på tamponger och annat
som är till för damer hade jag fått.

Jag gick in i butiken och direkt till vänster hittar man allt vad gäller
badrum, hygien, kroppsvård etc....

Sakta börjar jag läsa på skyltarna ovanför hyllorna.
"Schampo & Balsam", "För Honom", "Hud", "Ansikte"
Medan jag går upp och ner för raderna upptäcker jag en annan snubbe,
likt mig smygande runt med en lapp i näven.

Tittar på lappen.....tittar ovanför hyllan....

Två vilsna pojkar med lappar i händerna hittar till slut samtidigt till rätt hylla.
Båda två slängde snabbt ner ett storpack med OB Fleur + lite annat och
försvann sedan snabbt vidare in i affären.


Kände i efterhand att jag kanske borde tagit i hand och hälsat.

Vi hade ju genomgått samma skattjakt på något vi inte har någon som helst

koll på egentligen. Nåja, det hade väl blivit lite föööööör mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0