Hockey och löpning

2 minst sagt svettiga hockeymatcher senare har jag nu lugnat ner mig lite.

Söndagens förlust byttes mot måndagens jubel och VIK är vidare
till Play Off 2 mot Borås och förhoppningsvis på väg mot Kvalserien.

Efter denna halva hjärtattack så tänkte jag att det är bäst att köra på liksom,
så idag tänkte jag ta en löp-runda.
Pigg kände jag mig så varför inte köra samma gamla som jag sprang senast
för typ 6-7 månader sen....

.....för det gick ju braaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Inte

Depression!

Fast ändå....lite lustigt är det att jag varje gång ska sätta igång och träna lite mer
tror att jag är i samma form som jag var för ett halvår sen.
Jag slutar aldrig förvånas av mig själv.

Nu gäller kortare löpsträcka 10 gånger har jag bestämt mig, sen återgår jag
till min gamla fina runda.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det gäller att hålla igång ;)

2008-03-11 @ 21:51:52
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0