kakel och soffjakt

Imorgon smäller det.

Då bär det av till Bauhaus för att köpa kakel till köket.
Linda kämpar med att spika lister medan jag kollar på förnedringen i kvalserie-hockeyn.
Leksand-Västerås 9-1.....huh....ja, undrar jag hur det känns....

Kakling och soffköp står på veckoprogrammet.

Har faktiskt hittat en soffa som vi gillar. Kramfors på Ikea i skinn.
Fränt brun heter färgen.
Letade då på blocket eftersom soffan med fotpall kostade 11000kr.
Vilken lycka då jag hittade en exakt likadan i Uppsala för 6000kr.
Fick svar på mail idag att den blev såld under påskhelgen.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......typiskt helt enkelt.
Men vi får jaga vidare.


Var förresten på födelsedagskalas idag....hos min mormor.

98-årskalas. Läckert. Är hon pigg då?

Jovars får man ändå säga, inte kroppen men huvudet hänger med fortfarande.


Sista rycket med påskmat + godis mm intogs på eftermiddagen tillsammans med

Lindas pappa och flickvän. Skit-gott och trevligt men nu kraschar magen om den

får mer skit. Som så många brukar säga....

.....mitt nya liv börjar imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0