Påsktider o hockey

Påsktider i Ottossons liv har hittills inneburit en hög med godis, kakor och ägg,
3 timmars sömn och en tur och retur-resa till Arlanda med svärmor.

Allt frid och fröjd med det. Har sovit en timme nu sedan vi kom hem och börjar
piggna till tillsammans med VLT och en stor balja kaffe.

Har sett mycket hockey sista tiden, verkligen kul att Västerås finns med i kvalserien.
Man får tänka på konkursen för ca 5 år sedan, laget har börjat om nedifrån div 2,
tagit en serie per år och nu, typ tredje allsvenska året avancera till kvalserien.
Tror hela föreningen behövde den bekräftelsen på att de var på väg åt rätt håll.
Det finns inga förväntningar på laget nu.
Som synes är eliterielagen tunga att möte.
ABB Arena kommer vara utsåld på varenda match bara för att alla verkligen unnar
laget denna framgång.

Gårdagen spenderade jag hemma med Linda och vi hade faktiskt en jättebra kväll.
Trött efter arbetsveckan är alltid fredagarna lite så där....pust....
Igår blev det också påskfrukost hos oss, därefter fika hos svärmor plus att Isa sen
skulle till sin mamma vilket gjorde att vi båda kände oss relativt möra på kvällen.

Hockeymatchen igår mellan VIK och Mora blev därför inte besökt av 5037 personer
utan endast av 5035,

Ikväll väntar middag hos mina föräldrar och efter den totala utklassningen och succen
med efterätten jag gjorde när Jacob och Camilla var här tänkte jag göra en repris ikväll.
Ska komma ihåg att fota idag om den blir fin.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon, hoppas att du sovit gott inatt :)

2008-03-22 @ 09:36:47
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: julia

glad påsk, läs gärna min blogg :)

2008-03-22 @ 09:56:34
URL: http://allasjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0