Så kul, så trött, så laddad

Så kul har jag haft denna helg.
Maria och Jimmy var här fredag kväll.
Jacob och Camilla på lördag.
Lugn och fin fredagskväll med tacos och Monopol byttes till gårdagens
rättså mycket blötare, tre-rättersmiddag med x antal flaskor vin, whiskey, drinkar mm....
Verkligen skitkul och tro det eller ej så är jag faktiskt pigg idag trots gårdagen.
Trodde jag inte igår.

Så trött är Linda dock. Hon är inte alls pigg. Kan ju bli så ibland.
Hon är söt ändå, fast än hon mest sover och gäspar.

Så laddad är jag inför kvällens drabbning i hockeyallsvenskan mellan VIK-Växjö.
Seger idag så är Västerås vidare i PlayOff som leder till kvalserien.
Linda, jag och Jonas ska dit och heja!
Kan tänkas att det är några till där, det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0