Stolt sitt-kissare

Ibland får jag för mig att det är normalt att killar står när de kissar.
Till er alla vill jag nu slå ett slag för sitt-kissaren

Sitt-kissaren
är en lugn, hygienisk, o-skvättig varelse som inte
stressar, behöver torka av halva badrummet efteråt och glömmer
bort att torka sig.

Sitt-kissaren representerar jag. Kan inte säga att jag är en sån
som sitter och luktar på min egen s**t i 45 minuter tillsammans med en tidning.
Det är f-n äckligt!
Däremot tycker jag det bara är fördelar med att sitt-kissa.
Man tar det lugnt, vattnar inte hela toalettstolen och badrumsgolvet och på något
sätt får jag för mig att man sitt-kissare oftare torkar sig än när man står....
...en liten skakning räcker i de fallen.

Nackdelar då.....ja, om man inte är hemma eller hos bekanta.
Offentliga toaletter. Fyyyyy faaaaaaan! Då står till och med jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0