Lejonhjärta

Bra drag i denna helg.

Isa har balettuppvisning hela helgen.
Från kl. 9.30-17.30 på lördag
och 12-19.30 på söndag.

Svettigt för en snart 7-åring kan man tycka men
hon verkar glad så what the heck!?

Kulturskolan i Västerås har en stor uppsättning av
Bröderna Lejonhjärta på Teater Västmanland.
2 timmar lång plus paus.

Jag var å kikade igår och det är ett otroligt projekt.
Alla är jätteduktiga verkligen....men jag tänker mycket
på lärarna och övriga runt omkring så får detta att funka.

Otroligt jobb. Imponerande att dra igång ett sånt här projekt
tycker jag. Imponerande att få det att flyta till synes utan problem.
Vi ska komma ihåg att det är mycket barn som dansar på
kulturskolan. Alla åldrar, alla grupper, alla får vara med.
100 ungar som har under terminen tränat in sina nummer,
föräldrar som fixat kläder, skjutsat och grejer....

....det var skit-kul att se hur som helst.

Isa var kanin i första akten.
En bländande insats må jag säga.....
15 små kaniner sprang omkring i några minuter när
Jonathan visade sin bror Skorpan vad som fanns i Körsbärsdalen.

2 föreställningar idag söndag. Klockan 13 och 16.30 om ni missat.
Men det har ni väl inte.

Kommentarer
Postat av: jenny

Godmorgon! Hoppas solen skiner hos dig med

2008-05-25 @ 08:51:30
URL: http://www.caniche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0