Julstämning

Where is it???

I don't know.

Blev så jävla irriterad idag på eftermiddan när jag fört varit på Ica Maxi och
tittat på alla miljoner tomtar och grejer, hem och skulle då glad i hågen sätta
upp lite pynt. Gick ner i källaren och hämtade lådan med julprylar...
...men alltså....fan....jävla stjärnor man ska få ihop och knyta och trasiga
jävla adventsljustakar som när man tänker efter är så jävla fula att man har dem
enkom för att de ska vara där, då blir jag på dåligt humör.

Kan ingen nåt år föreslå nån resa utomlands över jul så är jag så pååååå.

Nästa år ska jag jobba för det.

Jag blir mest förbannad när jag tänker på att baka pepparkakshus, fixa
julkort, plåttra med tomtar, ljus och julstrjärnor.....huh...jag ryser....

Undrar varför???

Är det för att jag numer bor själv som det känns meningslöst?
Ungefär som när man lagar mat till sig själv. Finns nåt tråkigare?
Troligtvis inte. Lägger man ner tid och själ i matlagningen måste det finnas
nån att äta tillsammans med.

Idag försökte jag anstränga mig för att hitta julstämningen.
Jag och Isa köpte snö på sprayburk. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0