Kul kväll

Jag hade skit-kul igår.

Peter kom förbi och hade en liten nostalgi-hårdrocks-förfest.

Det var bra uppladdning!

Sitta och hamra på varsin gitarr till Alice In Chains, Motley Crue och Pantera
Nice!

Vi gick ner på 2 Lingon och Blåbär och bevittnade en Ebba Grön/Thåström
konsert med Haters coh träffade kompisar som spelade och hängde runt.

Jag fick dansa med en 55 årig tant som bjöd upp mig till typ "Ung och Kåt"
eller nåt. Jag kunde inte säga nej så vi skaka rumpa några minuter.
Fick en kram och en puss på kinden.
Uuuuuuuuh....I didn't want that!

Lyckades på nåt sätt gömma mig tills hon gick hem sen.
Tack mina snälla vänner som hjälpte mig ;-)

Snart blir det bakfyllepromenad som avslutas med en Latte från Waynes.
Bästa latten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0