Lååååång fest

Lördag igår, riktigt skoj måste jag säga.

Hade en liten "gå på stan och umgås"-stund med min bror på dan.

Sen blev det hockey med Erik, Elina och hennes kusin med kompisar.
Öl blev det.

Märkligt att årets överlägset sämsta insats (Oskarshamn vann med 2-1)
inte kändes så jobbig när man samtidigt drack lite öl och var glad.

Hemma från hockeyn vid 6-tiden. Duscha, göra sig vacker innan det var
dags för födelsedagskalajs hos Jonas. Vicky har nyss tagit körkort så hon
fick briljera med sina körkunskaper och hämta mig.

Hos Jonas var det sköj tycker jag. Pernilla och Fredrik var också där.
Jag lurade allihopa att köpa hallondrinkar på Sky Bar innan det var dags
för BMB. Tog dock mat och taxi istället...kändes som det räckte.....

Är sjukt seg idag men det är väl förståeligt kan jag tro.
Man mår som man förtjänar ;-)

Kommentarer
Postat av: vicki

feel free att anlita taxi vicki nääär du vill :)



jonas säger dock att vi hade tjäntat på att inte hämta dig, eftersom vi fick böter på 300kr för att det inte fanns några parkeringsplatser! :)

2008-11-23 @ 21:48:55
Postat av: magnus

oj då. Det var inte bra....

2008-11-24 @ 18:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0