Saturday Night

Det verkar svårt att bli helt kvitt denna förkylning.
Har varit en seg helg på det viset.

Igår slöade jag hela dan fram till eftermiddan då jag och Isa
åkte till mina föräldrar på lite första adventsfika.
Skjutsade sedan Isa till Linda. De har inte setts så mycket sedan
vi flyttade isär så de skulle hänga lite och Isa skulle sova över.

Verkar gått bra. Har inte hört något än i alla fall.
Ska åka och hämta henne snart.

Vad gjorde jag då?

Hade så jävla tråkigt rent ut sagt.
Tänkte vara hemma och kurera förkylningen vilket gjorde att
jag inte ville hälsa på nån, inte gå ut.
Var lite osäker på om Isa kunde sova över eller behövde hämtas
så den goda, goda whiskeyn fick stå orörd i skåpet...suck....

Fick ihop två nya låtar under fredag+lördag kväll.
Det var bra gjort. Ska väl skrämma igång datorn hos mina föräldrar
i veckan tänkte jag....måste spela in lite hits känner jag. Länge sen nu.

Hur som helst blev kvällen oerhört seg.
Hittade Fight Club dvd i skåpet och kollade på den.
Då blev jag trött och somnade i soffan....
....kan ni fatta!? What a saturday night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0