A night out

Efter Ted Gärdestadskonserten gav sig jag, Erik och Viktoria oss ut i natten.
Pitchers, Bishop Arms, Bill o Bobs fick äran att besökas av oss.

Kul var det. Lagom och allt. Inget riktigt håll i gång utan nice pub-känsla.

Linda kom förbi Bill o Bobs och hejade lite innan vi bussade oss hemåt strax före 2.

Hoppade av en hållplats för tidigt, vilket var drygt....men shit the same....
Knatade hemåt. Gick fort och fick en mäktigt hicka....hmm....
Hemma, slut, klockan 2 ca så jag satte mig i soffan och facebook-ade lite när
Jonas ringer typ kvart över 2.

Vi fick feeling så jag klädde på mig igen och gick till Vegagrillen för att inta en
kebab-tallrik. Sen gick vi 200meter och tog sen en taxi sista 400 meterna hem till mig.
Blev nån liten whiskey sen somnade vi skönt.....
....inte i samma säng dock....Jonas fick hålla sig i Isas rum.

Söndagen har varit riktigt soft. Jonas och jag byggde ihop Isas våningssäng,
käkade lunch, drack kaffe med Sara på stan. Nu blir det tvätt och mer fix i Isas rum.
Bra helg faktiskt. Trött sen igår men känns som en lugn och skön söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0