En mysig hemmakväll

Idag flyttade vi ut Lindas grejer.

En flytt-bil-á-la-OK full med grejer.

Detta medgav ett mindre innehållsrikt hem vad gäller prylar, möbler, tavlor etc...

Har precis kört hit min mor och fars gamla TV och ställt in kanalerna när
jag upptäckte att frjärrkontrollen inte fungerade...

...orka resa sig och byta.....jävla Dobidoo...

-----------------------------
-----------------------------

Vardagsrummet ser helt skevt ut när det försvann två hyllor.
Soffan ser grymt ensam ut nere i hörnet och golvet helt tomt, öde och kallt.

TV'n står lite ensam, liten och svart och ser rädd ut en bit ifrån.
Den skrålar lite försiktigt. Det skorrar lite i de spruckna högtalarna.

Fiskarna mår bra. De har fått en lite lägre bänk så de kan se ut över rummet mer.
Tror att de gillar det faktiskt.

Gitarren har ställt sig mitt i rummet eftersom den känner sig lite osäker på
vart den ska ta vägen.

Matbordet har fyllts med bortkomna böcker och blommor som inte hittar sin
plats eftersom deras bokhylla har flyttat.

I soffan ligger en liten gubbe och käkar naturgodis...det är jag.
Magnus....den lilla, lilla farbrorn som på nåt sätt söker efter nåt eller nån
i livet men inte riktigt lyckats...
Farbrorn har en flaska rött vin och kommer klara sig bra ikväll.

En mysig hemmakväll

Kommentarer
Postat av: Hansson

såå.. vad eller vem är det du söker?



tack för idag nu ska jag sova i min fiiina lagga ^^

2008-11-01 @ 01:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0