Hemma igen

Har varit på kurs i två dagar i Upplands Väsby.
Kul och väldigt lärorikt.

Har lärt mig en hög prylar om olika personligheter, hur man känner igen olika typer,
hur man bemöter dem och kanske framför allt vilken personlighet jag själv har.

Intressant och väldigt intimt stundtals då man lämnar ut sig själv i olika övningar vi gjorde.
Känns bra ändå. Man blir tajta med de övriga i gruppen.
Riktigt kul är det.

Kom hem idag strax efter kl. 17, men var bara hemma ett par minuter innan jag stack på
hockey. Västerås vann med klara 6-0 mot ett blekt Borås. Skönt med en konfortabel seger
där det ramlar på med lite mål. Behaglig match.

Är sjukt trött nu faktiskt.....la mig precis raklång i soffan och känner hur trött jag är...
puh.....tuff vecka.

Imorron blir det flytt åt  Lindas mamma och konsert med mina föräldrar samt dricka öl
så det gäller att vara hyffsat utvilad känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0