Vattenpalats?

Eskilstuna vattenpalats fick besök igår....av mig, Linda och Isa.

Sist jag var där var nog när jag var ca 9-10 år tillsammans med vårt fotbollslag.
Måste säga att det var sjukt mäktigt...
....då.

Nu känner jag väl....hmm...hur kunde man tycka så, fast jag märkte ju på Isa
att hon tyckte det var grymt. Lite bubblor, simma runt i lite gångar och framförallt
vågmaskinen!. Efter 5 vågmaskiner ville pappa hem.

Det var riktigt kul dag tyckte jag.
Vi åkte tåg fram och tillbaka, käka lunch när vi kom till Västerås, cykla hem
i höstrusket på eftermiddan.
På eftermiddan gick vi på 40-årsfest här på gården där Isas kompis mamma
firades. Det var skit-trevligt också. 100 miljoner ungar var där också så det var
med nöd och näppe att jag fick med Isa hem vid 21-tiden.

Att jag och Linda kan ses och göra såna här grejer trots att vi inte längre
är tillsammans är skönt faktiskt. Det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0