Vem är boven?

Såg ett program igår om en snubbe (skit i vem det var) som hade skickat
en farlig kille för att smocka ner han som varit otrogen med hans fru.

Dvs hans fru hade ju varit otrogen med denna kille som nu skulle få spö...
....hmm....hoppas ni förstår....

Men det jag inte förstår är hur han kunde ta ut aggressionen mot den andra parten.
Det är väl frun som är boven?????
Det är ju hon som varit otrogen. Han kanske inte ens visste om att hon var gift?
Visste han det måste jag ändå hävda att jag tycker det är fruns ansvar att inte vara
otrogen. Jag tycker jag hör och ser sånt här ofta och undrar om det är allmänna
uppfattningen särskilt bland killar att "jag ska fan spöa den som varit med min tjej"?

Enligt min uppfattning så är det den otrogne parten som bär skulden.
Hoppas att det jag ser bara är tillfälligheter för det känns skruvat enligt min syn.
Fel person får skit i detta fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0