MSN 090414 22:38

Jonas säger (22:03): tjaba

Magnus säger (22:03):
hey gubben

Jonas säger (22:03):
läget?

Magnus säger (22:03):
äh, skit i det... hur ä det själv

Jonas säger (22:04):
haha vad har hänt nu då?  med mig är det bra i alla fall..  vad har du gjort?

Magnus säger (22:31):
pratat med P och varit förbannad

Jonas säger (22:31):
på henne eller?

Magnus säger (22:32):
nej, på mig själv mest för att jag låter alla hunsa runt med mig

Jonas säger (22:32):
men det är fan inte lätt går ju inte att göra rätt

Magnus säger (22:32):
nej, men de ska va snälla mot mig, men de är dumma.
både ....... och ....... håller på och säger snälla saker och sånt och sen försvinner bara.

Jonas säger (22:33):
mm.. taskigt

Magnus säger (22:33):
yepp dummisar

Jonas säger (22:33):
riktigt taskigt faktiskt

Magnus säger (22:34):
varför håller inte folk käften med massa grejer om de inte tänker leva upp till dem sen?  "du är så himla bra" ...bla bla bla

Jonas säger (22:35):
för att de inte är mer än människor.. vet inte vad de vill, men vill ha närhet och bekräftelse

Magnus säger (22:36):
varför tar man inte närheten när man kan få den då i sånt fall?

Jonas säger (22:37):
för att den kan vara lika skrämmande som den är eftertraktad

Magnus säger (22:37):
jävla va klokt det där lät. jag måste tänka lite

Jonas säger (22:37):
tänk du under tiden jag går ut o röker

Jonas säger (22:40):
så..

Magnus säger (22:41):
det är skrämmande för att den är eftertraktad av vem? mig? att det blir som krav på dem? eller eftertraktad av dem?

Jonas säger (22:42):
av dem

Magnus säger (22:42):
om de vill ha närhet så vill de inte ha det?

Jonas säger (22:42):
det skrämmer dem.. för dom är inte klara med sig själva

Magnus säger (22:42):
men hur kan man då gå till nån annan?

Jonas säger (22:42):
vet fakiskt inte.. det där har jag aldrig förstått

Magnus säger (22:43):
inte att man känner att det kan bli nåt seriöst som man blir skraj för då? att det känns som det finns massa förväntningar...

Jonas säger (22:44):
jag vet faktiskt inte.. har inte alla svaren

Magnus säger (22:44):
eller att man inte känner sig redo som du säger det vill säga att man vill inte ha nåt seriöst och då om det är nån man tycker för mycket om så blir det skrämmande?

Jonas säger (22:44):
det har jag aldrig förstått... men det sista du skrev lät rätt bra
och det som förvirrar det ännu mer är att om man är snäll, som du är, och jag också kan ha en förmåga att bli, blir det ofta så här..

Magnus säger (22:46):
ja, jag märker det det är ju det jag blir så jävla irriterad på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0