Ett gig o några groggar senare...

Jobbveckan avslutades med fredags-rep med Daniel inför giget på lördagen.

Trubadur-spelning på ett bröllop/dop.

Veckan annars har väl varit...ja....upp och ner på nåt sätt.

Man märker att man har bra vänner, vilket är skönt.
Det behövs!

Hur som helst...
När två snubbar med lite....hmm...vad ska vi säga....
....otur i kärlekslivet, träffas,  blir det lätt att man efter ett långt rep
åker ner på stan för en liten öl eller två även fast klockan är mycket.
Det blev Bishop och Bill o Bob i fredags....och seeeeeeent.

Väl hemma vid ca 03.30 fick Otto den briljanta idén att:
"om jag lägger mig i soffan med kläderna på kan jag ju bara gå upp sen och åka iväg".

Idén kommer egentligen från Elina men jag var tvungen att prova.

Så lördag klockan 08.50 ringer bror och säger att han kommer om en kvart.
Då ska vi bära grejer inför spelningen.
Upp ur soffan, raggardusch, kallt vatten i ansiktet och ut och iväg! :D
Suveränt!

Hann sova, duscha, äta å fixa på eftermiddan....gig vid 21-tiden.

Det var riktigt kul.
En massa irländare och dansade ringdans till "Whiskey In The Jar".
Mäktigt!

Fri dricka gjorde att det sög lite i fest-tarmen så när gästerna började
avvika strax efter 12-tiden åkte vi ner på stan...
Danne gick hem och Otto gick till Circus och tog några groggar med Calle!
En kebab-sallad och några fylle-samtal senare somnade hjälten
i sängen denna gång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0