Manifest

Håller på att jobba på ett manifest.

Ottos manifest

Något som jag ska leva efter och som är viktigt för mig.

Den slutgiltiga formuleringen kommer här på bloggen när den är klar
men det handlar mycket om saker jag ska tänka på, saker som är viktigt för mig.

Jag måste komma ihåg personen jag är.

Att jag är bra. En bra person, med en personlighet coh värderingar som jag kan
stå för och leva efter. Inte kuva mig för att passa in nånstans utan vara precis
som jag är och tycka att det är helt okej.

Jag är inte värd att hamna i massa skit....eller det kommer jag nog göra...
men jag måste vara stark i den person jag är och inte sänka mig för personer
som behandlar mig illa eller får mig att må dåligt.
De får i sånt fall ändra sig och sitt beteende.

Ska jag bara köra på och skita i vad alla andra tycker då????

Självklart inte. Alla människor måste kompromissa och behandla andra med
respekt. När man träffar någon som betyder något så kommer man att göra det.

Detta ska formuleras lite....återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0