Manifestet

Skrev nån liten tanke om att jag skulle göra klart för mig själv
vilka värden som var viktiga för mig, vad jag stod för och vad jag behöver etc...

Egentligen vet jag ju det.

Jag får grymt mycket cred från vissa, kärlek kanske....
....uppskattning....för den person jag är och de positiva egenskaper som de uppfattar.
Klart det är bra jujje!!!!

Jag vet vad jag har för dåliga sidor...

Lustigt nog nu när jag varit singel ett år drygt så känner jag att jag tappat lite av
känslan för hur jag var när jag levde tillsammans med nån...alltså hur jag funkade,
och reagerade vid olika situationer....
På ett sätt är det så lätt när man är själv...ingen att ta hänsyn till på samma sätt.
Man har sig själv och ingen annan!

Jag har ju så klart Isa men det är inte på samma sätt.
Det är inte som att leva som partner utan förälder-barn-förhållande på ett annat sätt.

Slog en stor tanke ihop med Fredrik härom dagen.
Knappast med honom egentligen men vi kom fram till att vi tillsammans borde
tatuera nåt i stil med: "Sluta tänk så jävla mycket hela tiden, idiot".

Otto och Hellsten har ofta VM i att överanalysera saker och ting.
Men vi kan få ner varandra på jorden så det slutar oftast bra faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0